MARMARİS

Seyre hazırlık​

Yelkenle seyir ve manevralar

MARMARİS

Eğitim teknemiz yeni kuşak 2018 Beneteau Oceanis 41.1 3 cabin 2 wc versiyonu.  Toplam katılımcı sayısı 6’dır. Eğer kendi 6 kişilik bir grubunuz varsa bu zaten en keyiflisi. Şayet yoksa biz size uygun bir grup oluşturabiliriz.

Eğitimler Pazartesi –Çarşamba ve  Perşembe – Pazar olarak planlıyoruz.

Çıkış marinamız Orhaniye Martı Marina. Çoğunlukla Selimiye, Söğüt, Bozburun, Datça rotasındaki liman ve koylara seyir yapıyoruz.Eğitimlere katılmadan önce, yelken bilgi seviyenize göre plan, program ve rota planlaması yapıyoruz.

Birinci gün sabah 10.00 da Orhaniye Martı Marina’da MYRA iskelesi 46 numarada bağlı teknemizde buluşuyoruz. Hava yolunu tercih edenler için en yakın havalimanı Dalaman. Dalaman – Orhaniye arası ise 1,5 saatlik bir kara yolu yolculuğu. Havalimanı- marina arası transfer için anlaşmalı bir transfer şirketimiz de var.

Eğitim boyunca teknede konaklıyoruz. Bu eğitimlerin ana fikri yelkenli bir teknede yaşamı anlatabilmek, deneyimlemenizi sağlamak. Ve tabii ki yelken bilginizi geliştirmek.

Yelken eğitimi programı için kumanya alışverişi ortak olarak yapılıyor. İzlenecek rotalar, ekibin yelken tecrübesi ve hava koşullarına göre değişiklik gösterebiliyor. Genelde akşam yemeklerini restoranlarda yemeği tercih ediyoruz. Ancak bu ekibin ortak isteğine göre değişiklik de gösterebiliyor. Eğitim son  gün saat 17.00 de yine Martı Marina’da sona eriyor.

Perşembe- Pazar 3 Gece 4 Gün

KİŞİ 01 Ocak – 31 Mart 01 Nisan – 31 Mayıs 01 Haziran – 31 Ekim 01 Kasım – 31 Aralık
1 Kişi 1.500-TL 1950-TL 2.900-TL 2.500-TL

Pazartesi – Çarşamba 2 Gece 3 Gün

1 Kişi 950-TL 1450-TL 1.950-TL 1.750-TL
Merhaba, Size nasıl yardımcı olabilirim ?